Atrasts smadzeņu reģions, kas ļauj paredzēt ideju popularitāti
- Detaļas
- Publicēts 12 Jūlijs 2013
- Autors Atklajumi.lv
Kā izvēlēties labāko pārdošanas taktiku? kādu vēstījumu un kādus tēlus likt reklāmas saturā? Šie jautājumi ir ļoti svarīgi gan preču ražotājiem, gan sabiedrisko attiecību speciālistiem - visiem, kuri vēlas, lai viņu idejas tiktu uztvertas un sasniegtu pēc iespējas plašāku mērķauditoriju. Turpmāk veiksmīgākos piedāvājumus varēs atlasīt, izmantojot smadzeņu viļņu mērījumus - Kalifornijas universitātes Losandželosā (ASV) psihologiem ir izdevies noteikt smadzeņu apgabalus, kuru aktivitāte nosaka vai konkrētā ideja varētu būt saistoša arī citiem cilvēkiem.
Lai varētu lasīt visu rakstu, nepieciešams abonēt pieeju apgāda "Apvārsnis" digitālajiem žurnāliem. Vairāk par abonēšanas iespējām ŠEIT
Jaunākie komentāri
Fizikālās ķīmijas katedra aicina uz semināru par molekulārajiem kristā...
Virsjakas no zirnekļu zīda: realitāte jau šogad
Pārsteidzošā atmiņa - cilvēki spēj atpazīt pirms 10 gadiem redzētus at...