'F-bumba' ļauj piekļūt dzīvam 'Apple' servisa tālruņa operatoram
- Detaļas
- Publicēts 30 Novembris 2012
- Autors Atklajumi.lv
Automatizētās atbildēšanas sistēmas, ko mūsdienās izmanto praktiski visas lielās kompānijas ar plašu klientu loku, spēj novest izmisumā ne vienu vien palīdzības meklētāju. Arī Latvijā, piemēram, zvanot uz Microsoft publisko servisa numuru, nav iespējams izvēlēties savienojumu ar dzīvu cilvēku - atbild tikai un vienīgi robots. Tomēr izrādās, ka vismaz Apple gadījumā tagad ir viena pārbaudīta iespēja kā ātri izrauties līdz operatoram - nepieciešams sākt lamāties!
"Pēc tam, kad biju izmēģinājis dažādas mašīnas piedāvātās tematiskās sadaļas," stāsta sociālā tīkla Reddit lietotājs Floppybutton, kurš no Apple vēlējās pasūtīt jaunu rezerves daļu savam portatīvajam datoram "man zuda cerības un es nedomājot izteicu virkni lamuvārdu." "Datorbalss aprāvās pusē teikuma, atvainojās un pēc 10 sekundēm es jau runāju ar Apple tehnisko darbinieku."
Šādu stratēģiju izmanto arī atsevišķas citas kompānijas, paskaidro The Next Web. Sistēma ir ieprogrammēta noteikt zvanītāja neapmierinātību un, atpazīstot lamu straumi, lai nezaudētu klientu, zvanu savieno ar operatoru.
Floppybutton ieteikto taktiku jau izmēģinājuši arī citi Reddit lietotāji un apstiprinājuši, ka tā darbojas ne tikai izmantojot dažādus necenzētus, bet arī dažus gluži parastus vārdus, kā piemēram, "banāns." Tomēr ne visas kompānijas ir ieviesušas tā sauktās interaktīvās balss atpazīšanas sistēmas, tāpēc - īpaši jau sabiedriskās vietās - vērts apdomāties, pirms sākt kliegt klausulē: "f***, f***, f***!"
Avots:
twitter.com
Jaunākie komentāri
Fizikālās ķīmijas katedra aicina uz semināru par molekulārajiem kristā...
Virsjakas no zirnekļu zīda: realitāte jau šogad
Pārsteidzošā atmiņa - cilvēki spēj atpazīt pirms 10 gadiem redzētus at...